بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


انتقادی به رنگ آبی از لیست اخیر کروش!


نظرات شما عزیزان:

امیر خادم
ساعت6:33---23 مرداد 1391
ببیند به شخصه از دعوت این تعداد بازیکن از استقلال به تیم خیلی خوشحال هم هستم.حتی این نظر بنده را امیر قلعه نویی هم دارد و در پوستش نمی گنجد!چرا....!؟البته بصورت اختصاصی در وبلاگی خواهم نوشت،اما خلاصه اش اینه که با توجه به بازیهای فشرده بعد از اردوی تیم ملی و احتمال تمرینات سنگین ملی پوشان در اردو بازیکنان خسته و فرسوده به تیمهایشان بر می گردند.خوب این موضوع با توجه به اینکه قرمزها همین جوری هم هنوز به هماهنگی کامل نرسیده اند و حدود ده روز هم با تیم تمرین نکردند،خیلی در روند بازیهای آتی دو تیم و بخصوص دربی تاثیر گذار خواهد بود.اگر می بینید ما برای دعوت نشدن بازیکنان تیممان انتقادی می کنیم فقط برای از دست نرفتن روحیه بازیکنانی هست که خودشان را لایق حضور در تیم ملی می دانستند.لذا مدیر عامل کادر فنی هم بنا بر همین موضوع از بازیکنان خود اینگونه در قبال لیست تیم ملی و عدم دعوت نشدنشان دفاع می کنند.
این طور مطالب فقط برای نوشتن چند خط ساده از روی تعصبات تیمی نیست!باید به آینده و دورترها هم فکر کرد!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 5 / 1391برچسب:تیم ملی ایران,کروش,تیمهای لیگ برتری,بازیکنان فوتبال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com